بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چرا با قلعه نویی به هر وسیله ای دشمنی می کنند!؟

هوشمند

فریدون زندی حدود یک فصل ونیم (یا با تخفیف 2 فصل) برای استقلال کلا بازی کرده و یک گل هم تو آن دربی کذایی که 3 بر2 باختیم برای آبی پوشان تهران به ثمر رسانده است.با اینکه اعتقاد داریم هر بازیکنی حتی اگر یک دقیقه هم برای استقلال بازی کرده باشد باید به وی احترام گذاشت و همیشه یادش کرد،منتهی این روزها در پستهای که در خصوص زاد روز این بازیکن به اشتراک گذاشته میشود،شاهد مطالبی هستیم که بیشتر جنبه طعنه و زخم زبان هستند تا تبریک  جشن تولد این بازیکن!
از کنایه های که به امیر قلعه نویی بابت جدا شدن فریدون زندی در اواسط نیم فصل لیگ دوازدهم گرفته تا آرزوی بازگشت به استقلال در نبود این مربی و بودن یک شخص خاص در راس کادرفنی  آبی پوشان و ...
لذا جایز است درخصوص جدایی فریدون زندی متذکر بشویم که این بازیکن به اصرار خودش و برای  بستن قرارداد با یک تیم دسته دومی در قطر آنهم بعد از مخالفت های بسیار قلعه نویی و گرفتن مجوز جداشدن توسط پدر و مادر زندی از امیر قلعه نویی توانست بالاخره از جمع استقلالی ها جدا بشود و به قطر بپیوندد ._بعد هم با یک دختر غیر ایرانی ازدواج کند،که ظاهرا شرط این دختر خانم زندگی با فریدون در کشوری جز ایران بوده!
مع الوصف،باید خدمت دوستان و بعضی از هواداران  خاص استقلال عرض کنیم که فریدون زندی دو فصل قبل همان کاری را که فرهاد مجیدی در لیگ یازدهم با تیم مظلومی و لیگ سیزدهم با تیم امیر قلعه نویی کرد،انجام داده بود و استقلال را با وجود مصدومیت جان واریو در نیم فصل اول و عدم آمادگی توزی  و نبود مجتبی جباری  دست کادرفنی را در حنا گذاشت و تیم را به مقصد قطر ترک کرد!
 منظور اینکه زندی دقیقا همان تصمیمی را گرفته بود که فرهاد مجیدی با خداحافظی خود و منتظری و نکونام با نقل مکان به یک تیم عربی در فصل گذشته گرفته بودند،با این تفاوت که زندی کلا یک پرسپولیسی اصیل بوده و قبل از آمدن به استقلال بارها از این علاقه اش در روزنامه ها و محافل دوستانه شخصی به زبان آورده بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 2 / 1393برچسب:فریدون زندی,امیر قلعه نویی,حاشیه سازان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com